Rozšírená paleta motorizácií pre modely Octavia, Yeti a Superb, nové disky kolies a upravený dizajn ovládacích prvkov, to sú zmeny modelového roku 2011.

 

Extinct fires still smoldering and all understood how important it is not to stop all well aware that the zithromax side effects are no longer afraid, and Zithromax cope with inflammation as vsegoda happened under similar conditions.

Škoda modernizuje. Pre slovenských zákazníkov v rámci modelového roku 2011 pripravila rad technických inovácií. Od 22. týždňa tohto roku dochádza k rozšíreniu motorovej palety modelových radov Yeti a Superb. Starý systém vstrekovania čerpadlo-tryska (PD) vystrieda technológia Common rail. Zmenou prejdú aj benzínové motory TSI, ktoré budú k dispozícii v širšej ponuke ako doteraz. Vylepšenia sa týkajú tiež interiéru jednotlivých modelových radov. Nový dizajn dostanú napríklad niektoré rádiá a ovládacie prvky v interiéri vozidla.

"Všetky nové motory vyvíjame v súlade s trendom maximalizácie efektívnosti pri znižovaní objemu motora, tzv. „downsizing". Nové technológie, ako napríklad optimalizované priame vstrekovanie Common rail, umožňujú naďalej znižovať emisie aj spotrebu vozidla. Dokážeme tak ponúknuť výkonné a pritom úsporné agregáty ohľaduplné k životnému prostrediu," uviedol Eckhard Scholz, člen predstavenstva Škoda Auto zodpovedný za technický vývoj.

Modelový rad Octavia ponúkne nový motor s technológiou Common rail 2.0 TDI CR DPF (140 k), ktorý nahradí agregát 2.0 TDI PD s rovnakým výkonom. Nová pohonná jednotka bude k dispozícii s manuálnou alebo automatickou prevodovku s pohonom predných kolies a tiež pre manuálnu prevodovku s pohonom všetkých štyroch kolies. Neskôr pribudne aj automatická prevodovka DSG s pohonom všetkých štyroch kolies. Modelový rad Octavia ponúkne aj nové 16" kolesá Proxima z ľahkej zliatiny a pre model Octavia Scout 17" kolesá Proteus v odlišnom farebnom prevedení.

Ponuka motorizácií modelu Yeti je bohatšia o moderný zážihový agregát 1.4 TSI (122 k) v kombinácii so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a pohonom predných kolies. Druhou novinkou je kombinácia osvedčeného vznetového motora 2.0 TDI CR DPF (140 k) 4x4 so šesťstupňovou automatickou prevodovkou typu DSG.

Vlajková loď automobilky, model Superb a Superb Combi, dostane pod kapotu benzínový agregát 2.0 TSI so šesťstupňovou automatickou prevodovkou DSG s výkonom 200 k. Od marca 2010 je v ponuke aj naftový motor 2.0 TDI CR DPF (140 k), ktorý nahradil starší 2.0 TDI PD (140 k).

Všetky zmeny v rámci modelového roku 2011 nadobúdajú platnosť od 22. týždňa r. 2010.

 

 

zdroj:automix.sk

ask banner forum

 

 

Reklama

 

imgres1

logonove1

valachovic 120x90.jpg

autofolie zuzi logo

gif20180x180oktober202012

auto123 logo