P1010057.JPG

 

 

Extinct fires still smoldering and all understood how important it is not to stop all well aware that the zithromax side effects are no longer afraid, and Zithromax cope with inflammation as vsegoda happened under similar conditions.

 


Ako začať? Tak snáď o „láske“ k škodulám. Pre každého Slováka je škodovka kúskom domoviny to, čo stretal na cestách, keď bol ešte chlapča a k čomu ako celkom malý privoňal. No a to dozaista v každom zanechá stopy. No a vo mne také, že som zatúžil i v dnešnej dobe po kúsku detstva, po kúsku čohosi čo má srdce a osloví ťa - a pohladí tvoju dušu!

No a čo by to malo byť, ak nie Škoda 100 dnes už 38 ročný „deduško“, ktorý sa technickými parametrami síce nepodobá Ferrari , ale za to má srdce a dušu!

V roku 2005 sa teda začala realizácia sna! Kúpila sa za 2500 ,-Sk Škoda 100 narodená v roku 1972 v Mladej Boleslavy vo vtedajšom Československu a teda čo môže byť pre patriota krajšie ako autíčko s prívlastkom SLOVENSKÉ / i keď o tom by sa dalo polemizovať /, ale nesporné je, že i SLOVAČ mala v tomto nádhernom retre prsty!

No a začala sa premena škody 100 na škodu 100RJ. Kompletná demontáž všetkého čo auto malo! Keďže bolo značne (povedzme) v dezolátnom stave...


skoro všetko sa muselo zháňať nové! Vyvárka kasne, zinkovanie niektorých častí a ochranný náter na celé zvyšné časti. A predné a zadné blatníky laminátové / hrdza je sviňa /. Farba červená čo už dnes nie je celkom pravda keďže sa pracuje na niečom po čom mi srdce prahlo od začiatku tohto projektu, ale financie mi nedovolili to zrealizovať...nechajte sa čoskoro prekvapiť! . Ostatné veci sa do šróbika rozobrali a vyčistili, a nanovo nastriekali.

Medzitým sa kúpil motor Škoda 120, 5-stupňová prevodovka zo Škoda 125 na mokré poloosy, nová hlava motora a kompletne sa rozobrali a zgenerálkovali. Mierne sa upravilo sanie aby sa motoru lepšie dýchalo / filtre sú všetky pôvodné škodovácke /. Upravili sa vačky. Motor má teraz zhruba 43Kw / len môj odhad / a ľahká kasňa Škody 100 je s ním celkom svižná maximálka okolo 160 km/h. Nápravy zo škody 100 boli zrepasované rozšírené duralovími podložkami a pružiny skrátené, čím sa docielilo, že celé auto si pekne „sadlo“.V predu sú kotúčové brzdy opäť škoda 100 a vzadu klasika bubon. Škodulka si stojí na 15 palcových diskoch a na gumách 195 /50 R -15 PIRELLI 5000.

Interiér prešiel takisto kompletnou prestavbou. Vo vnútri je nové čalúnenie sedadlá z Rapidy tiež prečalúnené. Budíky Škoda 120 GLS s chrómovými obručami . Hudba MAGNAT. Vpredu troj-pásmo a výšky, vzadu výšky a zosilovač MAGNAT + subwoofer / 500 Watt / celkom slušné počúvanie doplnené CD SONY X-PLOD.

Celá prestavba trvala zhruba 2 roky ! Za čo treba vysloviť veľkú vďaku a šikovnosť veľa nadaných ľudí ! No a ja ako hrdý majiteľ si dnes môžem už len vychutnávať pohodu a vôňu starých časov v novom šate! No a dúfam, že to všetko raz docenia hlavne moje deti, ktoré tento skvost zdedia !

Všetkým tunerom teda prajem veľa trpezlivosti more času ,nápadov a tony peňazí...,bez ktorých sa to dnes pri takomto projekte bohužiaľ nezaobíde! Stretneme sa určite na niektorej z akcií!

 

05.07.2009.JPG

2.Mart.Hole.JPG

1 Mart.Hole.JPG

 

ask banner forum

 

 

Reklama

 

imgres1

logonove1

valachovic 120x90.jpg

autofolie zuzi logo

gif20180x180oktober202012

auto123 logo