Auto bolo kúpené cez zimu roku 2004, ako rodinné auto. Najprv neboli plány o úpravách. Celé sa to rozbehlo odhnitým výfukom, ktorý sme vymenili za športový. Po tom sa začali pridávať rôzne plastové doplnky , kúpili sa prvé elektróny a samozrejme autorádio s CD a MP3. Ako sa plasty pridávali, tak sa aj neskôr strhávali. Vážnejšie úpravy začali v roku 2009 kedy sa kúpil športový podvozok HP sporting. Odvtedy sme sa nezastavili J

 

Na aute sme chceli zachovať pôvodné diely samozrejme ale upravené podľa nás. Predný nárazník má zahladené krytky okolo hmloviek, miesto hmloviek tam putovali svetlá pre denné svietenie. Spodnú hranu doplňuje lízatko z cupry. Prahy sú plastové ktoré majú podobný tvar ako sériové. Zadný nárazník je predĺžený o 8,5 cm. Piate dvere sme vyhladili od lišty a znaku, svoje miesto opustil aj stierač. Maska ostala pôvodná akurát prešla drobnou úpravou.  Predné svetlá sú domácej výroby a to skrížením origo svetiel a tuning svetiel z iného auta. Sú v nich biele angeleyes krúžky. Sklo je originálne ale vybrúsené. Smerovky sú vyhladené, lakované do čiernej a osadené diademovými žiarovkami. Cele ich prekrýva číre sklo. Zadné svetlá sú vybrúsené, lakované do polomatnej čiernej a prekryté čírym sklom.  Exteriér doplňujú čierne fólie Suntek.

 

 

 

Interiér prešiel tiež podstatnou zmenou. Do bielej koženky sa očalúnila vrchná časť palubnej dosky, horná polovica plastov na stĺpikoch, stropnica, podlaha, zadné plato. Naopak do modrej koženky všetky prahové plasty, koberce v kufri. Kufrové plasty.. Niektoré plasty ako kľučky, plast na C stĺpiku a plast okolo budíkov od Phexsysa sa lakovali bielou farbou. Modrou metalízou je nalakovaný prístrojový štít, spodná časť palubovky a stredový panel. Vpredu sú športové staviteľné sedačky FK automotive, zadné sú čalúnené v kombinácií modrej látky a bielej koženky. Tapacíre sú čalunené modrou koženkou a navrchu je pás biely koženky. Interiér je doplnený športovým volantom Luisi, športovými pedálmi , radiacou pákou v kombinácií bielej kože a chrómu spolu s manžetou v bielej koži. Na ručnej brzde je návlek z modrej koži doplnená chrómom.

 

Čo sa hudby týka riadiacou jednotkou je rádio Daewoo ktoré poháňa predné koaxiálne reproduktory Magnat v predných dverách. Zádne plato vlastnej výroby je osadené oválmy Magnat Edition 693 ktoré poháňa zosilňovač Magnat Classic 2000XL. Na vrchu plata je zosilňovač Magnat Edition Two Power ktorý poháňa subwoofer Magnat Century Colors. Celá sústava je doplnená o 1F  kapacitor DLD Acustic. Auto je čiastočné tlmené akustickou penou.

 

Podvozok je už spomínaný HP sporting verzia Tuning. Na predných tlmičoch sú dorobené drážky a vďaka tomu je predok znížený o 90mm. Zadok je znížený o 60 mm.

Nápravy sú rozšírené vpredu o 5mm a vzadu o 20 mm , obe sú lakované do modrej farby.

Pre zlepšenie tuhosti karosérie sme doplnili vzperu medzi predné tlmiče, ktorá prešla leštiacou kúrou. Podbehy sú vzadu lakované , avšak vpredu potiahnuté bielou koženkou. V bielych podbehoch sa vynímajú disky Momo Corse Black v rozmeroch 6,5x15 ET38 s pneumatikami Falken Ziex ZE-912 v rozmere 195/45 R15.

 

 

Motor prešiel ľahkými výkonovými úpravami. Ako prvé sme dali spraviť chiptuning , potom prišiel na radu športový vzduchový filter Green s odtienením od motora nerezovým plechom ktorý prešiel leštením. Neskôr ešte pribudli iridiové sviečky. Odhadovaný výkon je cca 57kW/76PS-116Nm. Ostatné úpravy sú iba stylingové. Kryt motora je vyhladený a je na ňom airbrush s maskotom. Plechy pod motorom sú lakované do bielej farby. Samotný motor a prevodovka sú lakované do modrej farby spolu s držiakom ventilátora. Blok motora spestruje chromované veko ventilov spolu s viečkom oleja. Chrómové viečko zdobí aj expanznú nádržku.

 

Auto doteraz získalo celkom 6 pohárov z toho jeden za hudbu. Bolo uverejnené v časopise Autosport a Tuning. Môžete nás stretnúť na zrazoch. Teším sa na Vás !!

ask banner forum

 

 

Reklama

 

imgres1

logonove1

valachovic 120x90.jpg

autofolie zuzi logo

gif20180x180oktober202012

auto123 logo